День 1. Знайомство
Приємне враження залишило знайомство з геосервісами, робота з технологією 3-2-1. Ще раз переконалася, що колективний розум краще ніж одна голова.
Думаю, що час проведений на курсах буде корисним і приємним. Вчитися завжди добре!
День 2
Повторили навички мислення людини 21 століття. Мені завжди важко їх всі запам'ятати. Але Ольга Миколаївна вправно підвела нас до них через проектні технолгії та таксономію Блума. Створили буклет про метод проектів ( я вдосконалиле той. що був зроблений раніше). Створили навчальний блог, досконало розібралися з налаштуваннями блогу, вставили перше повідомлення, створили сторінки блогу.
Покладу в свою методичну скарбничку фізкультхвилинку "Хлоп. Ох. Топ"
День 3
Дізналася цікаві прийоми налаштування роботи блогу, особливо метод заборони скачування файлів, виставлених на блозі та вбудовування на сторінки блогу файлів, збережених на Google-диску. Я не знала, що існує документ із фразами, що допомагають грамотно писати рефлексію. Зараз завантажу на сторінку оцінювання.
Скільки б на створював навчальні проекти завжди важко створювати ключові та тематичні питання!!
Дуже цікава теорія множинного інтелекту. Працюючи над таблицями учнівських дослідницьких завдань за Блумом і Гарднером, зрозуміла, що я вдало підібрала ключові питання.
Я задоволена своєю роботою! Чого бажаю і всім іншим!😄
День 4
Сьогодні ми розбиралися для чого вчителю буде корисним формуюче оцінювання. Воно важливе тим, що може оцінити реальний прогрес особливості. Це заняття підштовхнуло мене до висновку про який я думала раніше, але не могла сформулювати. Прогрес відбувається тоді, коли людина виходить із зони комфорту. Тобто моя задача, як педагога сприяти постійному прогресу своїх учнів.Також ми розбирали приклади попереднього оцінювання та створили табличку З-Х-Д для свого проекту. Ще я звернула увагу на вправу "Дошка запитань". Спробую на уроках, думаю буде цікаво.
В другій половині дня ми працювали з Google-календарями. Створили календар групи та календарі власних проектів і розмістили на блогах проектів. Створювали інтерактивні вправи в LearningApps та працювали над додаванням класів до сервісу.
Мінуси, які я бачу в своїй роботі - дуже занурююся в деталі, захоплююся і відстаю від групи. Але я на цих курсах, щоб вдосконалювати свої знання і дрібниці для мене важливі.
Тому все добре!
День 5
Сьогодні опрацьовували теми "Критичне мислення", "Закони критичного мислення", "Інформаційна безпека", "Авторське право", "Спілкування та співробітництво в інтернеті". Теми необхідні як в сучасному повсякденному житті так і при роботі з учнями на уроках.
Практика доводить, що навички критичного мислення дуже слабо розвинені (а то і взагалі відсутні ) у сучасних учнів та і їхніх батьків. І моя нагальна задача, як вчителя інформатики, всіляко розвивати навички критичногог мислення своїх учнів.
Найважчим сьогодні було скласти план діяльності одного учня в цьому проекті, враховуючи теорію множинного інтелекту. Я з'ясувала, що некоректно виписала завдання для учнів, які мають візуально-просторовий тип інтелекту. А мені найбільше хотілося попрацювати саме з цим типом. Прийшлося редагувати декілька документів і коригувати завдання. Дуже потужний творчий процес. Не помітила як пройшло декілька годин.
В другій половині дня я с задоволенням познайомилася із засобами створення інфографіки. Отримала дуже корисний досвід. Із величезним задоволенням створила листівку із видами візуалізації мрій. Я задоволена, важко відірватися, хочеться працювати ще і ще...😇😇
Сьогодні ми провели аналіз власної системи оцінювання, проаналізували її і вибудували модель системи оцінювання в проекті, що створюємо. Раніше я не звертала увагу на те, що зазначений аналіз - це план опису системи оцінювання в проекті. Тепер я чітко бачу як я буду працювати з колегами та своїми учнями. Ми створили декілька форм оцінювання та контрольних списків. паралельно япрацювала над учнівською роботою, створювала колаж своєї мрії.
Як говорить наш лектор: "В принципі нічого складного немає". Будемо працювати!
В другій половині дня ми знову знайомилися з ресурсами для створення інфографіки. Я паралельно почну створювати підсумкову презентацію учня.
Сьогодні ми говорили про диференціацію навчання, її важливість для роботи.ю як із обдарованими учнями, так і із слабкими учнями. Створювали вправи для цих категорій. Попрацювали методом "Ажурної пилки", вчилися керувати емоційним станом групи. Розбирали докладно теорію множинного інтелекту, роботу з обдарованими учнями та учнями з ООП. Обговорили риси, що має вчитель-фасилітатор та стратегії фасилітації на різних етапах проекту.
Прийшов час систематизації накопиченого матеріалу. Кожну вільну хвилинку використовую в цьому напрямку.
Та все подолаємо!
На цьому занятті ми вчилися завантажувати фото на Google-сервіси та створювати відео на власному YouTube-каналі.
В другій половині дня систематизували всі матеріали за проектом дописували План вивчення теми, створювали План впровадження теми, завантажували портфоліо на Google-диск, виставляли матеріали на блозі. Зробили багато, але встигли. Я задоволена власною роботою!
Хочеться творити!
День 6
Найважчим сьогодні було скласти план діяльності одного учня в цьому проекті, враховуючи теорію множинного інтелекту. Я з'ясувала, що некоректно виписала завдання для учнів, які мають візуально-просторовий тип інтелекту. А мені найбільше хотілося попрацювати саме з цим типом. Прийшлося редагувати декілька документів і коригувати завдання. Дуже потужний творчий процес. Не помітила як пройшло декілька годин.
В другій половині дня я с задоволенням познайомилася із засобами створення інфографіки. Отримала дуже корисний досвід. Із величезним задоволенням створила листівку із видами візуалізації мрій. Я задоволена, важко відірватися, хочеться працювати ще і ще...😇😇
День 7
Сьогодні ми провели аналіз власної системи оцінювання, проаналізували її і вибудували модель системи оцінювання в проекті, що створюємо. Раніше я не звертала увагу на те, що зазначений аналіз - це план опису системи оцінювання в проекті. Тепер я чітко бачу як я буду працювати з колегами та своїми учнями. Ми створили декілька форм оцінювання та контрольних списків. паралельно япрацювала над учнівською роботою, створювала колаж своєї мрії.
Як говорить наш лектор: "В принципі нічого складного немає". Будемо працювати!
В другій половині дня ми знову знайомилися з ресурсами для створення інфографіки. Я паралельно почну створювати підсумкову презентацію учня.
День 8
Сьогодні ми говорили про диференціацію навчання, її важливість для роботи.ю як із обдарованими учнями, так і із слабкими учнями. Створювали вправи для цих категорій. Попрацювали методом "Ажурної пилки", вчилися керувати емоційним станом групи. Розбирали докладно теорію множинного інтелекту, роботу з обдарованими учнями та учнями з ООП. Обговорили риси, що має вчитель-фасилітатор та стратегії фасилітації на різних етапах проекту.
Прийшов час систематизації накопиченого матеріалу. Кожну вільну хвилинку використовую в цьому напрямку.
Та все подолаємо!
День 9
На цьому занятті ми вчилися завантажувати фото на Google-сервіси та створювати відео на власному YouTube-каналі.
В другій половині дня систематизували всі матеріали за проектом дописували План вивчення теми, створювали План впровадження теми, завантажували портфоліо на Google-диск, виставляли матеріали на блозі. Зробили багато, але встигли. Я задоволена власною роботою!
Хочеться творити!
Немає коментарів:
Дописати коментар